FAQ

Populaire

   

Vragen

Algemene vragen

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt helaas je bestelling niet annuleren. Al onze borden worden door onze designer speciaal voor jullie gemaakt, en kunnen daarom niet doorverkocht worden. Controleer altijd de ingevulde gegevens zo dat er geen typfouten in kunnen zitten.
Ik heb nog een andere vraag
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via de mail: [email protected] of via Whatsapp: 06-30372319 Wij helpen je graag verder.
Hoe kan ik betalen?
Wij proberen zoveel mogelijk betaalmethodes aan te bieden. Zo kunt je betalen via iDeal, Belfius Direct Net, Credit Card, Klarna en Bancontact (België) . Mis je nog een betaalmethode? Neem contact met ons op en wij gaan ons best doen deze toe te voegen aan onze mogelijkheden.
Wat is de levertijd van een bord?
Nadat de bestelling is geplaatst gaan wij aan de slag met jullie bruiloftbord. Je ontvangt van ons een digitale proefversie en wanneer jullie hierop akkoord hebben gegeven duurt het ongeveer 5 werkdagen om het bord te produceren en te leveren. Heeft het spoed? Neem dan contact met ons op via Whatsapp en wij helpen je snel verder.

Overige vragen

Mijn product is niet naar wens. Wat kan ik doen?
Wat jammer om te horen dat het bord niet naar wens is. Je kunt contact met ons opnemen. Wij horen graag waarom je niet tevreden bent en wij proberen dan samen tot een oplossing te komen.
Kan ik het bord retourneren?
Helaas is dit niet mogelijk. De borden zijn persoonlijk gedrukt en kunnen daarom niet doorverkocht worden. Zorg daarom dat u geen typfouten maakt, zodat u zeker tevreden bent.

Heb je niet het juiste antwoord gevonden? Neem contact met ons op.

WhatsApp Support
Jouw bord is uiteraard super persoonlijk. Je kan alles vragen via WhatsApp op nummer 06 30372319
E-mail
Een mailtje kan natuurlijk ook. Gebruik hiervoor [email protected]
Telefonisch
Om de kosten zo laag mogelijk te houden geven wij support via WhatsApp en Email. Je zal zien dat wij jou snel verder helpen.
× Hoe kan ik je helpen?